Liliana, Kamil i Michałek - sesja rodzinna

Zmobilizowałam się do nadrobienia zaległości, bo tyle się dzieje! Myślałam, że jak skończę szkołę, to złapię trochę oddechu, a tu nic... Jest dwa, albo i trzy razy "gorzej". Wydawało mi się, że organizacja wystawy i przygotowania do obrony to sporo. A jednak może być więcej. Ale babcia powiedziała mi, że lepiej mieć dużo pracy, niż wcale :)
Prezentuję Wam dziś sesje rodzinną.
Co prawda wczoraj robiłam zdjęcia na chrzcinach tego małego berbecia, który na zdjęciach jest jeszcze w brzuszku mamy :)













0 komentarze:

 

O mnie.

Fotografię traktuję poważnie. To moje być albo nie być. Albo raczej być. Bo pozwala mi być sobą. Niezbędne jest mi to do życia jak tlen...

Absolwentka Szkoły Kreatywnej Fotografii w Krakowskich Szkołach Artystycznych.
Kontakt: nieznajomska@gmail.com

www.facebook.com/nieznajomskafoto

Polecany post

Sylwia i Arek

 Bardzo miło wspominam plener Sylwii i Arka. Taka praca, to prawdziwa przyjemność. Oboje czuli się świetnie przed obiektywem, co było ...

Translate