Just Lviv!

Muszę się wam do czegoś  przyznać. Mam bajzel w zdjęciach. Ale tylko tych prywatnych. 
Jak to jest, że zdjęcia z zleceń znalazłabym przez sen na komputerze, z każdego wesela, z każdej sesji. Budzisz mnie w środku nocy i pytasz: "Gdzie są zdjęcia z wesela Anety i Wojtka?!?!?!", a ja wiem wszystko! Zdjęć z pierwszego w tym roku wyjazdu do Lwowa szukałam godzinę.
Byłam już lekko zaniepokojona, w których czeluściach komputera mogą się znajdować. 
Ale oto i są!
Jak już wspomniałam pierwszy wyjazd do Lwowa, majowy. Najbardziej sentymentalny. 
Nie bez znaczenia jest fakt, że okazał się wyjazdem rocznicowo-zaręczynowym <3

Zapraszam was na kolejną wycieczkę po Lwowie <3




























0 komentarze:

 

O mnie.

Fotografię traktuję poważnie. To moje być albo nie być. Albo raczej być. Bo pozwala mi być sobą. Niezbędne jest mi to do życia jak tlen...

Absolwentka Szkoły Kreatywnej Fotografii w Krakowskich Szkołach Artystycznych.
Kontakt: nieznajomska@gmail.com

www.facebook.com/nieznajomskafoto

Polecany post

Sylwia i Arek

 Bardzo miło wspominam plener Sylwii i Arka. Taka praca, to prawdziwa przyjemność. Oboje czuli się świetnie przed obiektywem, co było ...

Translate